loveyourelife

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Johanna Ask - 8 juni 2013 20:03

Hej hopp allesammans.
Idag så har vi haft gäster hemma hos oss med en liten bebis   
Den ungen är så jäkla go hela tiden när han sitter och skrattar och stojar med oss.
Gnäller är han bra på men inget riktigt gnäll utan mer bara för att han kan typ... 
Nu så har jag tvingat med mig min sambo ut så han kan slappna av från sitt PS3-spelande som gör mig alldeles tokig!
I min värld finns det ingenting som är tråkigare än att sitta och spela fotboll hahaha.
Nåja tur är väl det att vi alla är olika.


Nu är jag i alla fall 19 veckor gången så snart halvvägs vilket känns både spännande och väldigt läskigt för nu börjar det verkligen bli på riktigt- snart har vi ett barn hos oss, för alltid     
Herregud vad tiden har gått snabbt...
Och ännu snabbare sedan när han har kommit så kommer han växa så att det knakar och sedan blir han tonåring och vill flytta hemifrån hehe   
Nu ska jag få mitt feta ärsel ur vagnen och faktiskt ut och ta en härlig kvällspromenad med hjärtat mitt!
Puss och kram.


 

Här är min syster son Oskar när han var en liten bebis och nu är han redan fem år fyllda, i januari fyller han 6! Det är det jag menar att tiden kommer gå så himla fort, jag pratar som att jag hade barn sedan innan men det är så faktist.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min sida!
Jag kommer skriva ganska mycket om att jag och min världs bästa kille ska ha bebis om några månader....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards