loveyourelife

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Johanna Ask - 12 juni 2013 12:52

Jag älskar denna låten!
Måste lyssna på den innan jag går till jobbet.

Ha en fin dag alla ni andra så  skriver jag kanske mer här ikväll...
Puss och kram / Johanna   

Av Johanna Ask - 12 juni 2013 10:17

ser fram emot att få gå till jobbet idag för det var så länge sedan känns det som.
Jobbar från 14.00-21.15 så lilla stora jag ska få rapportera för första gången!
Ingenting som jag behöver oroa mig för för det kommer att gå bra haha...
Klev nyss ut ur duschen och väntar på att fastighetsskötaren ska komma och rätta till felen i vår lägenhet. :-/

Men det är ju bland de segaste och trögaste folket som finns måste jag ju få säga.
Har ringt och tjatat men fanskapet lovar att komma men gör det inte förrän efter hundra år...
...typ!!

Ligger just nu och tänker lite grann i sängen och tar lite på min mage och längtar till november månad då det lilla livet tänker komma ut och vi får krama och pussa på honom ?
Fast nu ska jag gå upp och äta lite frukost som får bli jordgubbsfil och andra bär och lite Kelloggs frosties :-D
Och finns det BRAVO apelsin juice kvar så tänker jag dricka ett glas sånt också!
Puss och kram / johanna ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min sida!
Jag kommer skriva ganska mycket om att jag och min världs bästa kille ska ha bebis om några månader....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards