loveyourelife

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Johanna Ask - 18 juni 2013 20:10

Nu är det dags för mig att börja äta järntabletter vilket jag tycker känns konstigtoch kkommer nog tycka är jobbigt då jag kan få förstoppning, halsbränna, kräkningar, diarré, obehag känslor i mage och tarm samt mörk färg på avföring :-/

För min del räcker det med halsbränna och kräkningar är jobbigt nog.
Imorgon när vi ska till barnmorskan så får vi prata mer om det med vår barnmorska...
Hoppas att jag slipper få några biverkningar *peppar peppar ta i trä*. :-)


Av Johanna Ask - 18 juni 2013 17:05

Hej hopp alla fina människor :) ?
Ikväll ska vi äta min svägerskas egen gjorda potatis bollar efter ett recept i hennes huvud och det ska bli kul att pröva något som är nytt :-D

Tidigare idag så gick vi till Sahadete och prata lite tjej snack och åt go fika och busade med hennes underbara son Nisi ?
Snart är det folk som får komma och gosa med mig och mitt lilla hjärta hihi.

Jag passade på att fråga lite om graviditeten och dylikt som vi inte kan prata om när alla män är med som sällskap haha och jag var nöjd med svaren och kan känna mig lite lugnare gällande vissa grejer!

Nu ska vi äta kvällsmat och sedan blir det nog att gå på promenad och sängen tidigt ikväll då vi ska tillbaka till barnmorskan imorgon bitti klockan 08.15
Puss och kram / johanna ?


Av Johanna Ask - 18 juni 2013 10:49

Ligger i sängen och orkar inte gå ur den för jag har huvudvärk och vill bara sova och önskar att fåglarna utanför kunde hålla igen näbben i alla fall till jag har hunnit somna om.
Och jag längtar till lördag!
Puss och kram / johanna ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min sida!
Jag kommer skriva ganska mycket om att jag och min världs bästa kille ska ha bebis om några månader....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards