loveyourelife

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Johanna Ask - 10 juni 2013 21:18

Hej allesammans!
Idag har jag försökt ha en bra dag men det är inte så lätt när man är trött till tusen och inte har mått så bra... 
Men jag försöker kämpa på och har fått mitt schema nu äntligen.
Är ledig en helg i juli och då tänker jag ta med mig min familj till Sthlm kan jag ju säga.
Nu snart kommer gäster.
kram

Av Johanna Ask - 10 juni 2013 19:20

Hejsan!
Känner mig lite trött just nu alltså.
Funderar på att lägga mig i tid ikväll för mår fortfarande illa usch sådan hemsk känsla..
Nu ska jag sluta skriva för har ingenting vettigt att skriva just nu!

Av Johanna Ask - 10 juni 2013 10:13

Illamåendet har fortfarande inte släppt.
Otroligt jobbigt att behöva må så :-/
Just nu känns det som att det inte finns något ljus i tunneln utan att detta är slutspurten men ja vet ju att det kommer att bli bättre...

Nu är jag så trött att jag håller på att slockna innan jag skrivit klart detta inlägg.
Finns inget att tillägga mer än att kommer somna inom kort!
Ha en underbar dag i dag...

Av Johanna Ask - 10 juni 2013 05:44

Hej och god jävla morgon!!
Är inte direkt morgon pigg men det känns som om det kommer bli en underbar dag- om jag får tid till att vila mig lite mer under dagen!
Just nu vaknade jag med ett illamående och huvudvärk...
MEN det ska inte få förstöra för mig idag inte.

Usch önskar att jag kunde få sova liiiiiiiiiiiiiite till.
Jag har knappt någon frukost hemma så får väl gå hungrig till närmaste affär öppnar :-P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min sida!
Jag kommer skriva ganska mycket om att jag och min världs bästa kille ska ha bebis om några månader....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards