loveyourelife

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Johanna Ask - 11 juni 2013 23:04

hej igen!
Kollar på film med trevligt sällskap och dricker bubbel vatten och äter popcorn!
Snart vankas det sängen och imorgon ska jag jobba igen fast jag börjar klockan 14 till 21:15..
Skriver mer imorgon tror jag :-D
God natt på er alla där ute!

Av Johanna Ask - 11 juni 2013 14:33

Hejsan!
Idag på eftermiddagen så åkte min sambos morbror hem till Tyskland.

Det är både tråkigt för min sambo men ändå skönt för morbrodern då han har fru och barn som väntar på honom.
Själv så tvättar jag MASSOR med kläder och väntar på att fliin ska bli klar (flii= albansk maträtt som är äckligt god).

I väntan på att min älskling ska komma hem så har jag vikit kläder och även bäddat det enda som saknas är överkastet som jag kände mig tvungen till att tvätta då folk har använt de som täcke   

Mår idag lite bättre men illamåendet och det som hör till kan ju komma när som och det är det som är det jobbigaste och det jävligaste!!

Idag fick min sötnos äntligen med sig lite albansk mat till jobbet, som han har längtat.
Men han ska nog inte förvänta sig att få med sig flii imorgon för det är något som jag, gravid som jag är, älskar inom den albanska matkulturen haha   


Vi hade även folk här till ett i natt och de var män, och de snackade ju inte lågt utan de lät som att de ville döda varandra men än en gång, de är så de pratar men det kommer vara svårt att fatta för svensk som jag är så är jag van att man pratar med små bokstäver när man vet att folk ligger runt omkring en och sover... 
Nåväl, i säng hamnade jag i alla fall och hade riktigt svårt att somna men till sist somnade jag och hann precis i sista stund pussa min prins hejdå innan han for iväg till sitt arbete!

Nu måste jag rusa ner till tvättstugan för min tvätt tid är snart slut.
Skriver mer sen..
Puss och kram / Johanna 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min sida!
Jag kommer skriva ganska mycket om att jag och min världs bästa kille ska ha bebis om några månader....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards