loveyourelife

Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Kollat på barnvagnar

Av Johanna Ask - 9 juni 2013 20:09

 

Denna barnvagn fastnade jag för när jag kollade på hemsidan jollyroom.
Barnet kommer att åka säkert, vilket är otroligt viktigt för oss att han gör, dessutom är det en riktigt fin vagn rent visuellt med.   
Dessutom är den bra och smidig att köra i alla väderlekar.
Liggdelen får vi i och för sig köpa separat (om vi bestämmer oss för denna) men då kan denna användas redan från dag ett och liggdelen är väldigt generös ombonad med tvättbara textilier! (Bara längtar tills lill fisen har kommit).
För att enkelt koppla på baby skyddet så behöver vi köpa Crescent Comfort Adapter och dessa passar till Maxi-Cosi FabrioFix, Pebble, BeSafe iZi Sleep och Go!


Vagnen är:
- Smidig och lättkörd även på de mest krävande underlagen.
- Har en vändbar sittdel.
- Är mycket rymlig.
- Har en mjuk fjädring.
- Klädseln är avtagbar för tvättning.


Det tycker jag låter bra i mina ögon faktiskt och hoppas hoppas hoppas att den blivande pappan (min prins) också håller med.
Vagnen kostar 3495:- (då sparar vi ändå 1000:-)
Blir ju lite mer när vi ska införskaffa alla olika tillbehör till vagnen också!

I slutändan är ändå huvudsaken att jag och min älskling vet att vårat barn ligger/sitter tryggt i sin vagn... 

Frågan nu bara vilket barnstolsmärke rekomenderas?
Aktagraco (eller hur det nu stavas) har jag hört och vet själv är bra men de är ju ganska dyra.
Finns det några mer märken på bilbarnstolar som är bra?
Behöver alla tips och råd jag kan få av er vänliga själar!!!
Tack på förhand!

För min del nu så blir det snart dags för att kolla på Wallander.
Sedan ska jag ringa till mitt arbete gällande schemat, för de på min sista praktik plats ringde ikväll och undrade om jag hade fått mitt andra schema, men eftersom den tjejen jag ringde till innan idag inte hade någon aning så får jag ringa till gruppchefen istället... 

Puss och kram / Johanna   


 
 
Vivi

Vivi

9 juni 2013 20:35

Kolla tidnigen alltomföräldrar-gravid, de hade ett par testare där om jag inte minns fel. Jag gillade verkligen det första numret jag köpte för ngn vecka sedan :)
Med vänlig hälsning
BF 3/10

http://www.missvivis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ask - 4 oktober 2013 00:55

Halsont och förkylning + tandvärk! Ge mig sammandragningar och förvärkar istället Tack! ...

Av Johanna Ask - 2 oktober 2013 08:24


Hej igen alla! Bebisen ligger och sparkar på revbenen och det är smärtsamt och jag kan knappt nysa eller hosta för de hugger till då... :-/ Tror jag börjar bli lite förkyld tyvärr!! Hoppas att veckorna går fort fram nu sista tiden :-) Vill ju ...

Av Johanna Ask - 28 september 2013 09:05

Hej hopp!:-) Gick och la mig ganska sent i natt för jag kände att jag hade jättesvårt att somna hehe. Jag somnade i och för sig innan huvudet landa på kudden när jag väl gick o la mig haha :-) Imorse vaknade jag av att min lilla bebis sparka mi...

Av Johanna Ask - 28 september 2013 02:02


:-D??? Vår största kärlek ligger fortfarande i ugnen och väntar på att bli färdig bakad:-D Och när han väl bestämt sig för att komma ut till oss så är han så välkommen så, lilla fisen? ...

Av Johanna Ask - 26 september 2013 13:44


Men inte så länge till:)) Snart går jag in i vecka 36:)) ...

Presentation


Hej och välkommen till min sida!
Jag kommer skriva ganska mycket om att jag och min världs bästa kille ska ha bebis om några månader....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards